Wednesday, March 30, 2011

happy sangatsangat

assalamualaikum,selamat sejahtera dan salam 1 malaysia..


pada 30.3.2011, ayahanda telah pergi ke singapura untuk dibedah di hospital khoo teck puat bersama ahli keluarga yang lain. Aku pula berada di TDS untuk menuntut ilmu.(betul ke aku perrgi belajar ni) Sebagai anak yang baik dan yang menurut perintah ayahnya supaya pergi menuntut ilmu walaupun hati tengah gundah gulana (da cam lagu hujan lak an) aku turut kan je.Setibanya aku di sekolah,pemikiran aku melayang jauh rentasan awan.(cam lagu mawar khayalan lak an) aku asyik terfikir akan keadaan ayahanda ku.Apa yang diajar oleh cikgu satu pun tak masuk.Tepat pukul 4.00 petang aku menelefon ibunda tetapi tidak diangkat.Perasaan risau semakin memuncak.Pada pukul 7 plusplus aku menelefon kembali ibunda dan aku diberitahu ayah selamat dibedah pada pukul 5 petang tadi.Sekarang ayah sudah sedar hati aku gembira sangat.Tak sabar nak berjumpa dengan abah..........


                                         ni la encik Mohd Nasir ayah kepada syauqi

semoga cepat sembuh dan cepat keluar hospital..


p/s : thanks kawan2 yang telah mendoakan ayah kepada  Mohammad Syauqi
:)

1 comments:

Ms. Caca said...

i told u, everything will b okay ;))